La AdyMel, dorim ca fiecare client să fie pe deplin mulțumit de produsele achiziționate. De aceea, politica noastră de retur este conformă cu legislația în vigoare și este prezentată mai jos, diferențiat, în funcție de tipul de client.
Conform OUG nr. 34/2014, clienții persoane fizice au dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care intră în posesia fizică a produsului.
Pentru exercitarea dreptului de retragere, clientul trebuie să notifice AdyMel în termenul legal, printr-o declarație neechivocă transmisă prin e-mail sau prin formularul de retur disponibil pe site.
Produsele returnate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
să fie returnate în termenul legal de 14 zile calendaristice;
să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fără urme de utilizare excesivă;
să fie însoțite de toate accesoriile, documentele originale și ambalajul original, acolo unde este posibil.
Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora diferit față de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
AdyMel va rambursa contravaloarea produsului/ produselor returnate, inclusiv costurile inițiale de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea unei alte metode de livrare decât cea standard), în termen de maximum 14 zile de la data primirii notificării de retragere.
Rambursarea poate fi amânată până la primirea produsului returnat sau până la primirea dovezii că acesta a fost expediat.
Pentru clienții persoane juridice, dreptul de retragere prevăzut de OUG nr. 34/2014 nu este aplicabil.
Returul produselor achiziționate de persoanele juridice se poate face doar cu acordul expres al AdyMel, în condițiile stabilite de comun acord între părți, menționate în ofertă, comandă sau contract.
Orice solicitare de retur din partea persoanelor juridice va fi analizată individual.
Conform legislației în vigoare, următoarele categorii de produse pot fi exceptate de la retur:
produse realizate la comandă sau personalizate;
produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate;
produse care, prin natura lor, se deteriorează rapid sau au o durată de valabilitate limitată;
produse utilizate excesiv sau deteriorate.
Costurile directe de returnare a produselor sunt suportate de client, cu excepția cazurilor în care produsul este neconform sau a fost livrat greșit de către AdyMel.
Pentru inițierea unui retur, te rugăm să ne contactezi la:
adymel2023@gmail.com | 0734.502.878